- Főoldal
- Szolgáltatások
- Referenciák
- Kérdések és válaszok
- Magunkról
- Hallgass bele!
- Projektek
- Kapcsolat
- Honlaptérkép
Feliratkozás
studimaxTÖRTÉNELEM
A hibák alapvetők, és nehezen javíthatók.
A rosszul felmért célcsoport, és ennek megfelelően rosszul kialakított struktúra, a kísérő marketing elmaradása, a tapasztalatlan, egyedül hagyott műsorvezetők vergődése gyakran megbosszulta magát. Számtalanszor leírtuk és elmondtuk, hogy a rádió nem az, amit technikában beleépítesz! A rádió az, amit a hallgatója hall! Ha a legfontosabb alapvetéseket nem veszik figyelembe, a legelemibb szabályokat nem tartják be, annak eredménye sikertelenség a reklám piacon, a bevételek elmaradása, mely további színvonalcsökkenést eredményez!Telnek az évek, és ezeket a problémákat sokan továbbra sem képesek megoldani...
Mi még most is itt vagyunk, segíthetünk?
Hosszú évek alatt több ezer reklámspotot készítettünk. Megrendelőink között a gazdaság minden szegmenséből találhatók cégek. Eleinte próbáltuk mindenkinek elmagyarázni, hogy a rádió reklám nem kép nélküli TV, és nem felolvasott újsághirdetés. Az valami egészen más, az valami egyedi stílus, speciálisan a hordozóhoz, a rádióhoz hangolva. Többen jobban értettek hozzá, aztán elégedetlenek voltak a hatékonysággal. Tapasztalataink, és a tudomány eredményei már régen bebizonyították, hogy a rádió reklám elsősorban image reklám. Kevésbé alkalmas pontos adatok átadására. Azt hisszük ma már hangban bármit meg tudunk csinálni, bár sok mindent talán még nem próbáltunk.A tapasztalat mellettünk szól! Használd ki!
A másik nagy varázslat a zene! Csináltunk komolyat, vicceset, népit és műt! Írtunk zenét városoknak, énekeseknek, barátainknak, születésnapra, szerelmeseknek. Írtunk filmekhez, játékokhoz, gyerekeknek, felnőtteknek. A reklámot és a zenét ugyancsak a zene varázsa kapcsolja össze. Ki ne emlékezne egy frappáns zenés reklámspot dallamára. Sajnos kevesen élnek ezzel a lehetőséggel, pedig mindenki fel tudja idézni a CocaCola, vagy a Mc’Donalds dallamát. Lehet, hogy ott a tengeren túl értenek valamihez? Mi pedig a jól működő sémák helyett szeretnénk feltalálni valamit, ami aztán nem működik?Használd a zene varázsát! Mi kitaláljuk helyetted!
Azt hiszem szeretünk játszani. Olyanok vagyunk, mint a nagy gyerekek. Valamikor régen kitaláltunk egy rádiós műsorelemet a zenés névnapi köszöntőt. Minden nap énekelve köszöntöttük névnapos rádióhallgatók százait. Végül az összes magyar névnap elkészült, ráadásul minden név két szólamban énekelve! Végvári Eszter aranylemezt is kapott tőlünk ezért. Az énekelt névnap melett a név jelentése, eredete és néhány híresség megemlítése is helyet kapott a műsorelemben, mindez nem több mint egy percben. Színes, érdekes, figyelemfelkeltő. Ügyes értékesítők meg is látták benne a reklámfelületet! Több rádió is profitált már belőle. Aztán ebből alakult ki a bimbam.huNézd meg a honlapot! >>> Bimbam.hu
Az ötcsillagos választás!
Ritkán jutunk pihenéshez, ezen ritka alkalmakat szeretnénk a legjobban kihasználni. Magyarország tele van igényes és szép hotelekkel. Ha hiszed, ha nem, több mint 900 három – négy – ötcsillagos hotel van hazánkban. Szerettük volna ezeket egy helyen összegyűjteni, ebből született a premiumhotelek.hu
Nézd meg a honlapot! >>> Premiumhotelek.hu
Magyarország megér egy percet!
Meggyőződésünk, hogy a Magyarok nem ismerik kellően hazájukat. Pont olyan sémákban gondolkodunk országunkról, mint a legtöbb külföldi. Gulas, csikós, Budapest várnegyed. Ez volna Magyarország? Szeretnénk ha sokkal többet gondolnánk, gondolnának rólunk.